Vásárlástól való elállás és visszaküldés

  
Meddig állhatok el a rendelésemtől?
Rendelésétől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Az elállási időszak a rendelésben szereplő áru(k) kézhezvételétől kezdődik. Visszaküldés esetén a vásárlés ellenértékét a visszaküldött csomag beérkezésétől számított két héten belül visszatérítjük, a szállítási költség nem kerül visszatérítésre.
     
Van lehetőség cserére?
Cserére csak személyesen, üzleteink egyikében van lehetőség. Webshopon keresztül cserecsomagra sajnos nincs lehetőség, a visszaküldött termékeket egy új rendelés leadásával pótolhatod.
 
Hogyan tudom visszaküldeni a terméke(ke)t? 
Rendeléstől való elállás esetében két féle módon küldheted vissza a csomagot: 
  Hozd be bármely üzletünkbe:
1. Töltsd ki a Bolti Visszaküldési űrlapot ide kattintva.
2. Hozd be 7 napon belül az űrlapon megjelölt üzletünkbe a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t abban a csomagban/dobozban, amelyben a rendelésed megérkezett.
3. Leadáskor vedd át a visszavételről szóló nyilatkozatot. 
  Küldd vissza hozzánk TOURMIX futárral:
1. Töltsd ki a Futáros Visszaküldési űrlapot ide kattintva.
2. Helyezd a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t abban a csomagban/dobozban, amelyben a rendelésed megérkezett vagy bármely másik jól zárható csomagolásba. Kérjük, hogy az emailben kapott 6 jegyű számot mindenképpen írd rá a csomagra.
3. Ha segítségre van szükséged, hívd a TOURMIX Return ügyfélszolgálatát az alábbi telefonszámon: +36 20 998 4851
Mi az a TOURMIX Return? 
Roland Divatháztól független szolgáltató, csomagvisszaküldésre specializálva.  
A TOURMIX azért jött létre, hogy kényelmesen és olcsón tudd visszajuttatni nem kívánt termékeidet: futárjai pedig hozzád igazodnak, házhoz mennek, amikor neked jó.